mår sämst :(


hejhej
första inlägget som inte är med skoldatorn nu då. har tagit en av mammas bärbara hemma istället :)
hoppas ni haft en bra dag :) själv mår jag inge vidare :( trött o ont i huvudet. skulle bara vilja lägga mig i sängen o sova i flera dagar. men imrgon är det iaf fredag :) skulle igetligen hängt me lollo till stallet idag men jag va för trött.
det är helt onödigt att vi går i skolan judt nu. idag satt vi o körde hänga gubbe i 2 timmar typ. då kan man ju lika järna va hemma o chilla. men det är skolavslutning på onsdag iaf. najs :) o på torsdag åker jag på ridläger :) alltså om 1 vecka är jag där :D längtar sååååå mycket! :D en fråga till er: tycker ni att jag ska blogga på sommarlovet? KOMMENTERA!
nu ska jag typ gå o lägga mig o vila. innan jag dör av trötthet..
kram

kommer bara bli gamla bilder ett tag nu eftersom jag inte har några på den här datorn! :/
?

Kommentarer
Postat av: Lollo XD <3

Tja Jossan! :D som svar på frågan; Yes, det vore asnice om du blogga lite på sommarn oxå, så man har nåt roligt o läsa xD nejmen, dt vore tomt utan din blogg, så sluta inte blogga <3 kke nåt inlägg varje vecka :) elr nåt, förslag ;) Hare bäst! :D xx

2011-06-10 @ 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0