jag har tråk

Bästa.....

- Artist från Idol? venne

- Tv-reklam? ica såklart :)

- Smycke du äger? det halsband som jag nästan alltid har på mig

- Kusin? alla

- Chipssort? Pringles o olw

- Blomma? ingen aning

- Fredagsmat? tacos!

- Skolämne? musik, idrott

- Lov? Sommarlov helt klart!!

- Kulglass-smak? hallon sorbet

- McDonalds-meny?

- Skotyp? Converse är väll sköna när det inte är sommar

- Parfym? hemligt...

- Nalle Puh-figur? Nasse :D

- Sommar-idrott? springa

- Dansbands-låt? Lyssnar inte på sånt

- Håruppsättning? flätor eller hög toffs

- Glass-sort? hallonsorbet

- Sommar-plåga? venne

- Ingrediens i Tacos? allt!

- Tidning? kp

- Boendetyp? villa

- Nöjesfält? grönan

- Kungafamiljs-medlem? ingen

- Kortspel? alla kortspel

- Regnbågsfärg? venne

- Astrid Lindgren-figur? pippi o lotta

- Hundras? många :)

- Månad? sommarmånaderna

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0