dagen o gårdagen


tjenare!
nu är jag tillbax med ett inlägg. :)
idag har jag cyklat med mamma och moster när dom sprang. cyklade 1,3 mil typ :) kom hem från forum för ett tag sen. var där och köpte lite saker till ridlägret som börjar påp torsdag :D köpte 3 t-shirts o ett par foppa tofflor :) har aldrig haft foppa förut haha xD ikväll ska jag och min familj typ gå på resturang. vi brukar alltid göra det när vi barn har slutat skolan. men jag hinner inte det på onsdag eftersom jag måste packa så vi går på resturang idag istället :) för er som vill veta haha xD

Igår var jag som sagt på grönan med Sara :) det va bara 20 nummer före oss utanför grönan. :) ibland är det lixom 500 nummer före. så vi hade tur. vi åkte twister först när det inte va så mkt kö på den. den va skitrolig :) det va inte så mkt folk på grönan. max 30 min i kö. o det är inte så mkt faktiskt. hade vattenflaska med mig som vi fyllde på typ 10 ggr. så vi drack mkt :) haha xD
inga nya bilder heller :/
men hare gött så bloggar jag mer en annan dag!

bjuuuder stort på den
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0