SVAREN!

Här kommer svaren på frågestunden


1. Jag skulle nog vilja åka till grekland eller turiket tror jag :P
2. asså inte direkt
3. snön, asså det är väll kul med snö men om dom kan lära sig att bloga HELA vägen så skulle det bli bli bättre :D
4. Min favoritfilm e i taket lyser stjärnorna. Så den gillar jag :P Jag gillar inte filmer med fantasy elr saker som inte kan hänta på riktigt :D
5. Det skulle nog bli ella elr ebba för jag vill inte ha så långt namn!
6. saknar dig me <3 Jag tror det så vi kan väll höras :)


1. Ska till falun några dagar eftersom min storebror jesper ska simma j sm. Sen ska jag på 2 ridläger :P O annars bara hemma som det ser ut nu!
2. jag vill att 2011 ska bli jättebra :P Utan massa cp lärare o annat jobbigt. O att man kan träffa kompisr ofta o träna.


1. som kompis, JAA såklart <33
2. sprie typ :P
3. inget av det! hatar honom så skulle lixom inte bry mig. O det kommer ändå aldrig inträffa så varför oroa sig??

Hoppas ni är nöjda med svaren!
Hare gött

suddig :/
Kram JOSSAN <3
?

Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej igen^^

Undrar bara ifall du vill delta i dagens blogg tävlingen i min blogg. Skulle bettyda väldigt mycket ifall du kunde delta<3

Varma kramar//A <3

2011-01-07 @ 00:41:04
URL: http://ayesworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0