har bara pluggat hela dagen!

hejhej!
har inte bloggat idag för jag har PLUGGAT! :( asså vi har så sjukt mycket att göra just nu! men jag har fakitskt bakat oxå :) jag e just klar med en falsk tosca kaka! Blev superbra :) det är typ nästan kladdkaka med en kockos grej på. suuuuuper smarrigt! har fått receptet av sötast elli <3 skulle fota medans jag gjorde så att jag kunde lägga upp lite bilder men jag hann inte fota! tyvärr :( men nu ska jag plugga igen :(
har alla haft en bra dag? KOMMENTERA!
puss och kram Jossan <3 :D
old:
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0