E såååååååååååhär glad just nu!

tjena!
Som det står i rubriken så e jag väldig glad nu :) O det är eftersom jag red idag! o jag som skulle väja häst sist idag fick välja först idag igen :) haha o kan ni gissa vilken häst jag tog?! Charlie såklart <3 Vi hade dressyr o han gjorde precis som jag sa! han va jättelydig o jätteduktig :) I början va an jättespeedad men när vi hade galopperat lite blev han lugnar! Asså han e verkligen bara bääääääääst :D <3333333333333333333333 Han gör mig så himla glad o lycklig! Tänk om han skulle va bara min oxå. haha <3
Ni bryr er säkert inte så mkt eftersom ni kanske inte e så hästintreserade! Men ville bara säga att jag e väldigt glad :)
Imorgon är det skola igen o vi kanske ska sluta 4 :( Vi får se om det e elevtid elr ej. Men jag tror att jag slutar 3. kanske ska till forum med mamma o choppa efter skolan. behöver massor med saker.
blev ett ganska långt inägg men nu har jag tyvärr inget mer att säga. o elli om du läser detta kan du kanske ta o skicka dom där bilderna nån gång så jag kan lägga upp dom på bloggen?! Pöss på dig älsk <33
Kram Josse♥

cool jag e va!? tog den från ellis blogg: http://byelli.blogg.se/ <33
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

Det kan man snacka om tur ;) <3 haahah Hoppas vi inte slutar 4 imorgon ;)

2011-01-11 @ 19:42:48
URL: http://byelli.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snygg bild :) Vad roligt att du fick Charlie! Jag har träning klockan fyra imorgon, Nacka Simhall. Min grupp har fått byta träningstider så nu tränar man måndag-torsdag fast det är skolan, simning och landsträning :)



Puss och Kram <3

2011-01-11 @ 20:20:07
URL: http://www.matildasblogg.devote.se
Postat av: Elinore

cooolish :P <33

2011-01-14 @ 16:51:46
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0