varför ska det vara så svårt att komma på rubriker?

hejhej :P
borde igentligen plugga nu för vi har no prov på fredag. men jag pallar inte :/ jag fattar NADA! idag ska jag iaf åka o kolla på nån musikgrej. aa nån konsert elr nåt typ. bara en liten grej för jag går ju på gitarr o då får man kolla på sånna gratis. o idag ska min gitarrlärare spela :D men iaf, sen så kanske jag ska till forum o köpa lite saker. vi får se om jag hinner. Här kommer några bilder som jag har tagit med min nya kamera:
(jag e inte så bra på att fota!!!!!)



?

Kommentarer
Postat av: Knutida

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-05-13 @ 11:06:53
URL: http://knutida.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0