SYATEMKAMERA! :)

Hej alla läsare!
Nu är jag glad :D För nu har systemkameran kommit! jag har fotat lite här o där men jag kan ju säga redan nu att jag INTE är någon mästerfotograf :P Har inte hunnit ladda över till datorn än men gör det sen. 
                                                                                                                                                                        
Kan jag ju skriva om lite annat oxå :P Idag har det varit värsta snöstormen! brrrrr :/ Jag vill ha sommar NU. Men iaf, kom till skolan vid halv 11 eftersom jag va hos doktorn innan. gick bra :P Annars har det varit en vanlig dag. Imorgon ska jag inte till skolan alls. Då ska jag ta bort min tandställning :) Har haft den 1 år o 3 dagar imorgon! Det ska bli skönt :P
Har inte så mkt mer att säga. Men ni kommer få massor med bilder från nya kameran senare.
 
love u sis ♥
kram Jossan :D
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

hatar bilden, <3 :/ love u 2 <3

2011-02-10 @ 18:57:07
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0