snökaos kan man ju lungt säga!

hejhej!
det har varit värsta snökaosen idag! skulle va hos tandis 08:50 men vi kom sent. ALLA bussar va inställda o jag o mamma skulle åka in till stan där tandläkaren ligger. Så vi fick börja skotta fram bilen vilket inte var så lätt. tillslut va vi klara så pappa kunde köra oss. Vi kom ca 20 min sent o tandläkaren bara stog o vänta! Men det gick bra iaf :) sen skulle jag va där 20 i ett igen så under tiden gick jag o mamma till min mosters jobb o hälsade på o fikade. sen gick vi till mc donalds o käkade lunch. muuums :P sen tillbax till tandis o sen skulle vi bara försöka komma hem igen. fick stå i 15 min o vänta påt-banan o sen fick jag stå 20 min i slussen o vänta på bussen :/ men nu är kjag iaf hemma :)Före o efterbilder kommer komma så småning om!
Kramar Jossan :D

lägger upp den här bilden för typ 100:de gången :P
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0