GÄSTBLOGG AV JEANETTE

Hej hej!
Det är jag som är Jeanette och går i jossans klass :)
Nu har vi egentligen spanska men jag, josse, Thomas o gurra sitter i koridoren och spelar spel :D Asnice!
Idag är det en vanlig dag i jossan liv tror ja :) Josse är en underbar person!
Jag skulle kunna lägga ut en länk på min blogg men den är avslutad, finished! Orkar inte blogga men de är kul att josse gör de så man kan läsa lite grann :P
Men nu kmr jag inte på nåt mer och vi slutar om fem minuter!
Hejdå! Hare gött
<333

JAG
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0