bara för att jag har tråkigt

1. vad heter du? Josefine
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? nåt kort som Ella elr Ebba elr nåt
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Cecilia
4. vilket stjärntecken är du? Lejon
5. vilken årgång är du? 1997
6. vart bor du? hemma
7. bott utomlands? nopp
8. flyttat antal gånger? 1
9. vart skulle du vilja bo? nån stanns
10. vilken skolklass? 8B
11. vad vill du bli när du blir äldre? hemligt ;)
UTSEENDE
1. hur lång är du? 166 ck elr nåt
2. hur mycket väger du? för mkt
3. hårfärg?   blond
4. ögonfärg? grön/blå
5. mest nöjd med? mina ben typ
6. minst nöjd med? magen
7. skostorlek? 39
8. glasögon? neej
9. har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen
FAVORITER
1. filmer? I taket lyser stjärnorna
2. låtar? venne
3. årstider? sommar och vinter
4. mat/dryck? tacos, lasange, julmust och hallonsoda
5. djur? häst och marsvin
6. färg? ljusblå
8. tv-program? sjukhusprogram typ 
9. ämne i skolan? Hemkunskap, slöjd och idrott
10. sysselsättning? va i stallet och rida
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Rosa vinterjacka 
2. vad använder du just nu för skor? vinterskor
3. favoritfärg på kläder?  ingen speciell typ
4. favoritmaterial på kläder? sköna
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mina kompisars ;) 
6. favoritaffärer? bikbok, h&m, gina typ
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? litet
2. vilken färg på tapeterna? ljusblåa
4. favoritmöbel i rummet? venne
5. vad vill du ändra där inne? möblera om och ta bort allt som jag nt använder
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej 
c) dator?  ja fast jag tar med den till skolan på dagarna
d) stereo? aa
e) telefon?  mobiltelefonen ibland ;)
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? träd, gräs, väg osv
8. vad gör du oftast i ditt rum?  sover, sitter vid datorn
9. vem förutom du brukar sova i din säng? mina gosedjur
10. favoritpryl i rummet? venne
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Åke 
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, pengar, hörlurar, pannlampa, hårspännen och reflex typ
b) skolväska just nu? allt som är bra att ha
c) handväska eller liknande just nu? inget
3. vad är du beroende av? kompisar, hästar, familjen, att ha kul
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? inget
8. vad köpte du senast? julklappar
9. har du nåt husdjur? nej inte nu 
10. vad bor du i? villa
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0