1 vecka kvar till julafton!

tjenare!
gud vad skönt det är med helg! fast vädret är skit :( det regnar o blåser asmkt. snälla jag vill ha snööö!!! <3 asså om en vecka är det julafton. då MÅSTE det vara snö ute.haha xD liiite desperat bara ;)
idag ska jag bara va hemma o chilla på dan. kanske åker till forum en sväng i eftermiddag o kollar efter julklappar. sen ikväll ska jag på julbord med familjen o några familjekompisar. hoppas det blir bra!
igår va jag som sagt i stallet o red madicken. hon va inte alls brunsting nu. konstigt. red iaf på volen med blenda. dressyr i reeegn. blää. o sen skrittade vi av till fårhagen o tillbax. naajs :)
nu ska jag göra nåt haha XD
kram

repris

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0