lucia :)

heej :)
sorry för att uppdateringen vart kass men det är enbart på grund av internet :( jaja nu är jag tillbax iaf :) Idag är det lucia. vilket betyder att vi kollade på luciatåg i skolan. det va braa tyckte jag :) o nästa år går jag i nian o får va med i tåget :) jag vill va lucia haha xD annars vanlig skoldag. fick lussebulle oxå på so:n :) tjockt!
var iaf o red efter skolan på velam. hade chaaaarlie <3 han va sjukt fiin a det gick asbra :) o så kommer min ridlärare till mig o ba: Jossan, jag tycker du ska byta till storhästgrupp (jag rider d-ponny)o jag ba: neeeeeeeej! haha xD o så försökte hon typ övertala mig o så men ja vill inte! kanske efter sommaren :) jaja skit samma <3 
det är riktigt skitväder ute! regnar o blåser typ storm. hoppas det är bättre imon när jag ska till madicken :)

Igår vare vanlig dag i skolan Gjorde klart mina lovikavantar :)) bilder kommer senare i jul eftersom dom e i skolan nu så att lärarna kan sätta betyg :) på hemkunskapen fick vi bara städa inte laga nåt :/ men det gick bra de me ;) o sen igår kväll chillade jag vid datorn o va i forum en kortis o köppte några julklappar. Hittade en skitsnygg tjocktröja till mig o så prövade jag den o så. O då kommer mamma o ba: den får du önska Dig julklapp :/ haha så hoppas verkligen att jag får den :)
ha en bra kväll nu då
kommer ett tidsinställt senare idag elr imon har nt riktig betämt mig än :) <3
ny profilbild på fejjan:
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0