uppdatering va det ja höhö

hejhej :)
är förkld o har haft mkt i skolan den här veckan. där av ingen uppdatering. sitter i skolan nu. har kemi om en stund o sen lunch :) sen efter skolan åker jag direkt till madicken o rider. rider antingen litet lätt dressyrpass (eventuellt barbacka) elr ut med blenda. har nt bestämt oss vad vi ska göra än ;)
har ridit mkt den här veckan. tisdag red jag lektion på velam. hade charlie <3 va lääänge sen jag hade han o han va som vanligt pigg o glad :) hoppade lite små skutt. sen i onsdags red jag madicken. släpade fram ett litet hinder o hoppade det några ggr. hon har blivit bättre på de :) gulle <3 o igår var jag me mamma i stallet o red i hennes grupp istället för hennes kompis som va sjuk. fett najs att rida islandshäst :) o det gick bra såklart. hihi <3
jaja nu ska jag sluta babbla. bloggar mer ikväll om jag hinner.
jaja ful bild men pallar nt ta en ny
?

Kommentarer
Postat av: Madde

sv; Jaaaaa! Tacktacktacktack ^^ <3

Jag gör en, och så kan du få lösenordet och fixa det sen, typ? :)

2011-12-03 @ 15:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0