Svaren på frågesporten

Här kommer svaren på frågesporten:
1. Gillar jag knäck?
1: Älskar de!
X: Sådär
2: Nej

2. Vad är min favoritoutfit?
1: Mjukisbyxor och tröja
X: tights, linne och tjocktröja
2: Jeans, t-shirt och kofta

3.Hur många går det i min klass?
1: 18
X: 21
2: 25

4.Vad heter min medryttarhäst?
1: Madicken
X: Bonus
2: Charlie

5.Vad gör ja helst?
1: Lagar mat
X: Städar
2: Bakar

det var ingen som svarade alla rätt men de som va med svarade alla 4/5 rätt! :) så alla ni får en länkning :)
Madde
Elli

det va bara dom 2 som hade bloggar men Sara och Jeanette var oxå med :)
Hihi verkade som om ni gillade det här lite eller?! kul med lite omväxling <3 kanske gör någon sån här någon mer gång oxå
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0