Sitter och chattasr med sara

hejhej :)
sitter och chattar elr ja, har videosamtal med sara. pratar om helt random saker typ :) saknar den tjejen sjukt mycket <3 måste ses snart.
idag vare skola. chill dag idag. hade vikarie på 2 lektioner o eftersom det snart är jul så gör vi typ inget. bara snackar betyg typ. Gjorde klart mina lovikavantar så bild kommer!!! :)  blev rätt nöjd föeutom att dom är lite spetsiga :) o så fick jag ett B som är samma som MVG i betyg på dom :)) happy <3
skriver ett tidsinställt som kommer upp imorn oxå :)

pallade nt ta fram kameran så det e från mobilen. skitdålig bild men ni kanske ser att det ska likna ett par vantar? FINA?/FULA?

o sen en till mobilbild på lilla Madicken <3
?

Kommentarer
Postat av: Sara. V

Saknar dig med!!! <3 Jag tycker dina vantar blev as fina!!! :D är avis på dig att du kan göra sånna fina vantar!!! :P <3 <3 <3

2011-12-19 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0