sista riktiga skoldagen klaar!

heej :)
jupp nu är det bara skolavslutningen kvar imorgon. sen fri från skolan :) äntligen!! sjukt trött på skolan för tillfället. Skolan va chill idag. inte gjort så mkt. betygsnack med lärarna och så. ingen ridning idag. eftersom jag red lektion på Åsa igår så rider jag nt idag. men det är skönt att bara va hemma o chilla oxå <3 ska typ nt göra nåt ikväll. kanske ska baka lite julgodis med mamma om hon har tid.

Igår vare iaf chill i skolan. sen hem en stund o vidare till Velam. Hade Charlie <3 men vi hade nt lekar eftersom hästarna va sjuukt busiga. det va 2 som ramlade av iaf. buus ;) gick iaf braa. sen skjutsade mormor mig till Madicken o jag hade lektion för Åsa. Madicken va seeg o lyssnade inte på skänklarna i början men sen tog Åsa mitt spö o piska till aaaaaashårt på hennes rumpa så hon flög fram och stegrade. haha xD det va jag nt me på. men det gick bra och resten av lektionen gick toppen efter de :))) gjorde mkt galoppfattningar o dom blev suuuper i slutet <3 :)
nu ska jag typ ta lite mellis elr nåt
puss på er :*

vill bara säga att nu under jul ska jag verkligen försöka fota massor :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0