om igår :)

tjenare :)
igår var det onsdag. seegt i skolan men jag klarar dagen bara för att jag tänker på att jag ska till stallet efter skolan ;) haha xD måde nt så bra på dan heller :/ åkte iaf till madicken direkt efter skolan med alice. asläskigt med en skugga där från en lyktstolpe som ser ut som en människa :O haha xD tog iaf in Miken till stallet o skulle fixa i ordning henne för ridning. då hon helt plötsligt blir jättebrunsitg!? nu lixom, det är inte änns dax för sånt nu mitt i vintern?! hon stog o stäppa, skrapa med hovarna i golvet, lyfte på svansen o gnäggade mot greta. o Greta blev aständ hahahaha xD båda är tjerer! knäppat. o jag kunde knappt borsta madicken för hon blev bara skitsur o försökte sparka mig. o svansen va inte på tal att röra så för att ta av o på täcket fick jag knyta upp snöret som ska va under svansen. o benskydd gick inte heller att sättta på för hon kunder inte stå stilla! helt galen! jag fick iaf på sadel o träns o gick ut på volten. va väldigt tjurig i början o ville inte göra det jag ville. men jag avslutade med ett liitet kryss några ggr. o hon stannade bara 2 ggr!!! sen några gånger utan att ens tveka! :) det tyckte hon va grymt kul o bockade 1 gång thihi ;) 
ja det va om igår.  lite galen tjej i stalllet asso haha xD hoppas hon inte e så så länge.
nu ska jag ta o svara på dom dära this or that så kommer dom upp under dagen :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0