Mycket att hinna med idag!

Hejhej!
Detta är tidsinställt så ni vet lixom ;)
idag är det tisdag vilket betyder skola o sen stallet. har bland annat musikprofil. vi ska antagligen öva inför julavslutningen som jag inte ska va med på :D annars äre chill i skolan den här veckan.
Efter skolan går jag hem slänger i mig lite mellis och sen åker jag till velam och rider. Vi ska ha lekar eftersom det e jul :))) o eftersom jag e så bäst så väljer jag häst först :) så hoppas charlie går med då för han blir så taggad <3 Sen får jag skjuts ut till Madicken direkt efter. Käkar middag i bilen. O så mockar jag o fixar lite o sen rider jag lektion för Åsa. taggad asso :D haha xD hoppas madicken är på bra humör då. Så det blir en helkväll i stallet idag kan man lungt säga!
Nu ska jag strax ta och dra mig mot skolan
Kram

snälla kan det inte se ut såhär nu? är desperat efter snöööö!!!! <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0