juul

tjenare!
idag gick jag upp vid 10. vid halv 12 tog jag bussen till Sara o så har jag vart med henne idag :) haft astrevligt. kom hem vid halv 5 o så har jag ätit julmat idag oxå. kommer typ göra de hela eckan haha xD jag o mamma har även börjat bygga på ett pussel :) har nt hänt så mkt annat idag!
igår var det ulafton. sov till 10 då oxå och sen fixade vi i ordning allting o så hela förmiddagen. o strax innan 3 kom mormor, morfar, moster, morbror, frasse och farmor. vi kollade på kalle anka o drack glögg typ. sen lite senare öppnade vi alla julklappar. är nöjd över de jag fått. fast jag ville ha en iphone. men det fick jag inte :( men andra bra saker iaf. bilder kommer senare nån gång. efter de fixade vi i ordning middagen o så åt vi. blev så mätt så att jag nästan sprack haha xD men gott va det iaf. efter de spelade vi lite spel och åt julgodis. och vid 11 så hade alla åkt hem! :) en supertrevlig och bra julafton det här året oxå som tur va :) <3 hur va eran jul? vad fick ni i julklapp? släng gärna in en kommentar om de :)
nu ska jag typ göra nåt. ses :)
?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick massa julklappar, heh :3 Men de bästa var väl typ htc sensation xl, Charles owen wellington classic hjälm, ridstövlar och typ kläder som min faster designat ^^ (Asså det är inte såhär.. hemmagjorda kläder, hon har typ 'ett företag' eller vad man ska säga) haha xd Du fattar kanske xD <3 Vad fick duu dåå? :D

2011-12-25 @ 23:12:02
Postat av: Anonym

Sv; oj! Glömde nog namn o så, men det var jag i alla fall - haha ;)

2011-12-26 @ 18:31:36
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0