julpynt!

är i full gång med att julpynta! har satt upp vårt årliga tomteland, tagit in granen, satt upp lite andra saker och bakat julgodis! :) allt detta har jag gjort med julmusik och tomtekläder på så att julstämningen blir bra :D haha xD såå skönt att inte behöva tänka på tider när man måste gå och lägga sig o sånt nu på lovet :)
hittade iaf allt jag ville ha i forum så det känns skönt! och dessutom 2 fiinsa toppar som jag vill ha på julafton. så kommer ha beslutsångest haha xD
nu ska jag fortsätta med julpyntet! fast vi upptäckte just en katastrof!!! :@ julgransjusen är slängda!!! pappa åker o köper nya nu hahahahaha xD julens fail för i år typ ;)
 har ingen passande bild till det här inlägget så det får bli en på charlie då da <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0