Inte riktigt som planerat

hejhej!
ingenting blev riktigt som planerat idag. Åkte till stallet på förmiddagen och tänkte rida ut. men ändrade mig o tänkte rida dressyr på volten. ändrade mig igen då hon kändes konstig på nåt sätt. Så det blev att jag bara skrittade 30 min i lite trav. asså vet inte riktigt vad det var, men hon kändes inte som hon brukade. men det var nog inget farligt :)
Sen efter de så hade jag planerat att åka till Sickla men mamma åkte iväg på annat så jag var hemma ett tag. Skulle åka till Sickla lite senare och därav inte hinna till stallet o kolla när lollo red. tyvärr :( så åkte till Sickla lite senare o kollade efter ett par ridstövlar. hittade ett par jättesköna superbilliga snordyra :) men rätt storlek fanns inte så dom skulle beställa de åt mig :) så det får bli ett inköp såfort dom kommer ;)
nu ska jag käka pizza. nomnom <3
?

Kommentarer
Postat av: madde

2011-12-30 @ 20:30:14
Postat av: Anonym

Postat av: Madde

URL/bloggadress: www.madiccen.blogg.se



Vad var det som var konstigt med Madicken?? :o

Och vad kostade stövlarna? Nyfiken chey ;) <3

2011-12-30 @ 20:35:00
Postat av: Madde

sv; Aa, haha är fett med dyrt med stövlishar ;) Skulle aldrig ha råd att köpa ett par själv... Fattig Madde x) <3

2011-12-31 @ 00:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0