har matte fast teknik

hejsan :)
mar matte fast vi jobbar inte matte utan teknik. skriver på min brouppgift. astråk för tillfället. efter den här lektionen har vi en till teknik lektion. suuuck :/ tråk. sen idrott. o efter det till madicken o rida :) fast det regnar typ ute. så får väl se vad jag hittar på. tänkte kanske hoppa lite men eftersom hon fick broddar i onsdags o det inte gick att sätta i 2 hål så blir det ju lite snebelastning. så då är det ju bra att ta det lungt istället. så skippar hoppningen. Hoppas det nt regnar när jag ska rida. snälla himlen hör du mig?! INTE REGN! :)
nu ska jag fortsätta jobba
haha jago simon nu:

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0