ganska chill dag :)

hejhej :)
(min data e cp, går nt att ändra så att den nt skriver med snea bokstäber :()
idag har jag typ haft det chill. behövde verkligen en sån dag. var hundvakt åt frasse hela dan oxå. han va snäll o lite busig som vanligt ;) <3 asskönt att va ute o gå långpromenad o bara få tänka på allt mellan himmel o jord faktiskt. :) har även pluggat lite matte oxå. har matteprov på onsdag. annars har jag haft en myyyig kväll med familjen. naajs ;) imon vet jag faktiskt nt vad jag ska göra, måste plugga lite matte men annars typ inget. någon som har lust att ses en stund? :D <3
nu ska ja typ kolla lite på tv o sen sova. är sjukt trött.
ha det bra :)
(bild från http://madiccen.blogg.se/ )

jag blir lika glad varje gång jag kommer gående upp till din box o när du ser mig så gnäggar du lite. det värmer mitt hjärta enormt mycket finaste häst <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0