fullt upp

hejhej!
Nu ska jag strax åka mot stallet. hämtar upp Blenda på vägen. Ska rida ut med Madicken tror jag. elr typ till Nora o sen på volten :) länge sen jag körde ett riktigt dressyrpass ju känns det som. så vi får se. kameran ligger i stallet och väntar oxå. hoppas på att jag kommer ihåg att ta lite fiina pix! sen kommer jag hem o käkar lunch. Och efter de tänkte jag ta en sväng till sickla med mamma. tänkte kolla på om det finns några bra ridstövlar. haha är såååååååå avis på Madde som fått nya så måste köpa ett par till mig själv! ;) jag har trots allt haft mina fula, slitna, för små ridskor i 2 o ½ år så är värd ett par stövlar nu! :D Sen senare på eftermiddagen har jag planer att hänga med Louise till velam o se när hon rider. va sjukt länge sen jag kollade på henne. Hoppas jag hinner de oxå. Bloggar mer senare idag om jag hinner nån gång :)
puss 
(tidsinställt om ni inte hade fattat de ;) )
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Mihihihihihi :')

2011-12-30 @ 12:51:59
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0