bara för att

Smeknamn: Josse/Jossan
Födelsedag: 9 augusti
Bor: hemma
Arbete: går i skolan

FAVORIT…

Färg:
ljusblå
Plats: stallet <3
Fordon: något som går att ta sig fram med
Film: I taket lyser stjärnorna
Djur: häst
Affär: venne
Serie:   venne
Skor: converse, foppa

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
jaa 
Gnälla: ibland
Skrika: händer
Sova: såklart
Drömma mardrömmar: händer 
Hata folk: nej
Lita på folk: oftast

NÄR…

Åt du senast: 
lunch  
Läste du en bok senast: igår
Var du på konsert senast: länge sen
Köpte du något senast: igår
Svor du senast: antagligen idag 
Sjöng du senast: idag
Klagade du senast: för en stund sen

VEM…

Saknar du:
många..
Gjorde dig riktigt glad senast: Madicken 
Fick du sms från senast: Sara

HAR DU…

För många vänner:
man kan aldrig ha för många
Tvångstankar: nej
Färgat håret: aa
Brutit några ben: tårna
Några piercings: hål i öronen
Egen dator: skoldator, men det är ju typ som min egen
Gjort bort dig rejält: japp
Bra självförtroende:  neje, jobbar på de
Varit kär: jaa
Blivit kär i någon på nätet: neje 
Dumpat någon: aa
Blivit dumpad: yes

HUR….

Går du:
som man brukar?!
Fördriver du tiden: skolan, kompisar, stallet osv
Ofta diskar du: ofta
Ofta städar du: mitt rum, ganska ofta
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: för mycket

ÄR DU..

Förstående:
hoppas de
Osäker: ibland
Blyg: absolut inte!
Smart: iband
Pratglad: väldigt ;)
kram

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0