är trött som faaaaan :/

halloj :)
är trött som fan. nej så ska man nt säga ;) men iaf, idag så har jag varit i skolan som vanligt. jobbigt när man ska kolla på film när man typ somnar hehe xD trodde vi skulle ha det chill utan fler läxor o sånt innan jul men nejnej. idag fick vi 2 inlämningsuppgifter som ska vara klara nästa fredag. den ena är att vi ska skriva ett helt a4 på datorn om någon bro. o det andra är att vi ska svara lååånga utförliga svar på några konstiga frågor som handlar om kemi. så har lite att göra nu då :) har även en bok som måste vara utläst på måndag. har läst typ hela kvällen o har typ 83 sidor kvar nu :) annars rullar livet på. det börjar bli riktigt kallt ute nu asså. får ta fram varma kläder att ha i stallet. o imon är det fredag :))) najs kan man ju lungt säga. men bloggar mer imon om dagen när jag vet vad som hänt. ska även rida madicken imon igen :D <3
puss o kram skumbanan
haha fölåt madde (http://madiccen.blogg.se) att jag snor massa bilder från din blogg :/ meen säg till om du nt vill att jag gör de ;)

madde o madicken innan tävlingen :) <3

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0