annandag jul!

hejhej!
Idag är det mulet men 8 grader varmt ute! asså heelt sjukt att det är så varmt när december snart är slut :/ jag vill ha snöööööö!!! haha xD det blåste väldigt mycket i natt så kunde nt sova. så är trött nu. strömmen gick även under natten men den kom tillbax tidigt i morse. värre för dom som bor på värmdö :/ dom har fortfarande ingen el. i eftermiddag ska jag iaf till mormor och morfar. ska äta julbord där oxå. fast dom har ingen el så får väl se hur de går :) annars ska jag inte göra så mkt!
hopps ni har en bra dag!

en bild från förra vintern, kan det inte se ut såhär nu oxå!?
puss
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0