2011

Har 2011 varit bra? jaa!
Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inga
Tror du 2012 kommer bli lika bra? hoppas på de
Har du förlorat någon kompis detta år? typ inte 
Vad spenderade du mest pengar på?
 va medryttare kanske
Finns det någonting du ångrar med 2011?
inte som jag kommer på nu
Blev du kär i 2011?
liiite
Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut? jadå 
Dog någon som stod dig nära?
  neej :)
Vilka länder besökte du? Sverige, Danmark, Tyskland, Österrike, Finland
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012? bättre självförtroende typ 
Vad var din största framgång 2011? 
haha venne
Största misstaget? ingen aning
Har du varit sjuk eller skadat dig? bara förkyld o sånt, inte brutit nåt men stukat typ ;) 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
  yes
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? What are words, fire to the rain
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? lika typ
Hur tillbringade du julen? hemma med släkten
Favoritprogram på TV? nåt kul
Bästa boken du läste i år?  vet inte
Favoritfilm du såg på bio? kollar typ aldrig på bio, så vet inte
Största förändringen? blivit medryttare kanske
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? vaknade hemma hos Sara o sen va jag nog hemma o hade kalas.
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? nja
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? ful...
Vad fick dig att må bra? kompisarna, familjen, hästarna <3
De bästa nya människorna du träffade?
vet faktiskt inte
?

Kommentarer
Postat av: madde

Jag bah: den sämsta förändringen = blivit medryttare... Sen såg jag att det stog största... x) panicattack haha! :) <3

2011-12-31 @ 17:04:39
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0