vanlig skoldag


heeej :)
idag vare en vanlig skoldag. började 8:10 o slutade 4 :/ men vi har ganska chill på måndagar :) sen efter skolan så drog jag hem och duschade. hade sjuuukt brottom. 10 minuter att duscha, klä på sig o fixa ^^ skulle till frisören o klippa mig. men jag hann ;) annars har jag inte gjort så mycket. om en stund ska jag o mamma åka o möta min moster så ska vi springa en sväng :) sköönt att röra på fläsket haha xD
o för er som är intresserade (som ingen e, men ändå) så blev jag o lollo inte medryttare :( dom valde 2 andra. men jag skickade ett mail till en annan som sökte medryttare igår o hon svarade så jag har ringt o snackat me henne så ska åka o prvrida den hästen istället :))) verkligen superkul att nån hörde av sig så snabbt! :D fast lite synd att det bara är en häst för då kan jag inte rida tillsammans med lollo :/ men kul ändå!
ska gå o byta om nu
Kram jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0