lite om dom senaste dagarna


hejsan!
idag är det en ganska tråkigt tisdag. har inte så mycket att göra. sitter hemma själv. min tvillingbror började skolan idag. hahahaha xD haha nej skoja men skönt att jag har några dagar kvar på sommarlovet :) idag så har jag inte gjort så mycket. förutom att jag har suttit vid datorn har jag bakat :) fick ett ryck och slängde ihop några chokladmuffins :) smarriga blev dom :) surprise till familjen när dom kommer hem :D
natten till igår sov Sara här. astrevligt va de :) vi bakade hundgodis. det smakade faktiskt gott! sen igår så va vi 2 hundvakt åt Frasse igen :) han va suuuperbusig. fast han bet hål i Saras byxor :(( sorry sara <3 sen så tog han tag i toapappret o sprang runt i hela husent så att hela rullen åkte ut!! så fick gå o ta upp toapapper i halva huset sen haha xD <3 gulle<3
nåt mer händer väll inte ikäll vad jag vet, ska kanske ta en springtur om jag pallar.
här kommer några bilder från när jag o Sara va hundvakt åt Frasse
(bilderna blev inte så bra men det gick så fort så det är svårt att ta)







?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha det där med toa pappret var kul :D <3

2011-08-17 @ 18:38:59
Postat av: Elinore

gud va roligt med dendär boken man kunde göra hundgodis :D gud va söt han är! :) <3

2011-08-19 @ 11:22:18
URL: http://byelli.blogg.se/
Postat av: Thea

Guuuuuuuuud!Vad sööööt! vad är h*n för ras? :D

2011-09-05 @ 12:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0