Trööööt :/


Hejhej!
Sitter i mitt rum o pluggar lite engelska. går väll sådäär haha xD vart i skolan som vanligt dom senaste dagarna. fick tebax min skoldator som jag bloggar från nu :) fast typ allt är fel på den :/ webbkameran har blivit upp och ned o touchen funkar inte :( men annars är den ganska bra igen :) haha xD
i tisdags red jag igen :) provade i en annan grupp eftersom jag inte hinner med den jag brukar rida i eftersom vi söutar skolan så sent :/ men den guppen verkade rätt bra :) hade Jackpot. fast ni bryr er inte änns ;)
ikäll ska jag inte göra nåt. typ bara chilla. mamma ska rida igen men dom ska rida ut så hänger inte me den här gången <3
kommer inte blogga så mkt nu, skoolan går före vettu :/ men slänger upp ett inlägg när jag har lust o hinner :)
bara gamla arkivbilder på den här datorn


Kram JOSSAN :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0