rubrik


hejsan!
idag har jag inte gjort någonting. haft det chill. har inte så mycket att skriva just nu. ikväll ska jag med mamma till stallet när hon ska rida. :) hennes första lektion. spännande! haha xD
imorgon åker jag till Sara nån gång på dan och så kollar jag när hon rider på kvällen. sen åker jag med hennes familj ut på sjön :) kommer va borta till nån gång på söndag. ska bli sjukt kul att åka båt o sova i båten o så! :D har inte gjort det sen när jag va liiiten! :) så de blir ingen bloggning i helgen.
nu ska jag hitta på nåt kul, har lite långtråkigt för tillfället :/
kram

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0