ni är fan bäst! :)

från att ha max 3 läsare per dag hela sommarlovet så har jag helt plötsligt  17! :) haha ganska sjukt faktiskt :) även om 17 inte är såå mkt haha xD

sitter iaf i mitt rum med en sköön onepice på mig, nyduschad ;) myys :D idag träffade jag lollo på eftermiddagen o hade det almänt chill. ci cyklade lite o sen va vi hos henne o chillade :) naajs! sen så åkte jag o mamma till hööks för att köpa saker till mammsen! hon ska börja rida! :) på ilandshästar bara. f1 najs jö! :D chill dag helt enkelt! :)
imon ska jag va med elli på dan :) vi ska väll inte göra nåt spec. hon håller på att rensa sin garderob så kanske skulle få nåt imon :) visar er de då såklart :)
imon kväll ska jag springa lilla midnattsloppet o sen kolla när mamma o moster springer midnattsloppet. ska bli asnajs verkligen.
nu är det nästan bara 1 vecka kvar på sommarlovet :( jag ska ju börja åttan till hösten o alla säger att det är det jobbigaste året. så vi får väll se hur det går. ;)
nu ska jag gå o va lite social med min familj. så hare gött
puss & kram Josefine

just nu dåra - skitful haha xD
?

Kommentarer
Postat av: Sara :D

Hejsan! vi måste göra nått nån dag :P kan du nästa vecka kanske?? :P kramiz

2011-08-13 @ 11:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0