mjukstart va de...


halloj!
första dan i skolan avklarad. mjukstart kallade lärarna de. sluta klockan 16:10 o har haft vanliga lektioner nästan hela dan.. kallar NI de mjukstart?! det gör INTE jag :/ började i o för sig 10 men ändå. fram till lunch stog min lärare bara o snacka om regler o sånt här annat skit. sen efter lunchen vare matte, slöjd o sist hemkunskap. fick läxa på slöjden att virka elr sticka nåt till nästa gång!! o på hemkunskapen gjorde vi gröt. fick 2 nya tjejer i klassen oxå. tänker inte skriva nåt om dom. min klass suuuger verkligen. några av killarna är sjukt omogna o förstör, säger imot lärarna o snackar på lektionerna. pallar fan inte me min klass längre. funderar på att byta... :/
händer inget mer idag typ. ska chilla o så.
imorgon får jag tebax min älskade dator! :) så det här är antagligen sista inlägget på den här datorn för ett lååångt tag! :) <3

kram josse
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0