imon börjar skolan :(


hejhej!
imorgon börjar skolan :( vill ha sommarlov ett tag till :/ det braiga med att skolan börjar är att få träffa alla kompisar jag inte träffat på hela lovet. :) nog om skolan nu då.
idag har jag inte gjort så mycke. såsat runt här hemma o så. tog en springtur på eftermiddagen oxå. gick inge bra :/ men det va skönt att röra sig lite.
ska försöka komma i säng i tid idag eftersom skolan börjar imon. fast det kommer inte gå så bra haha xD
o just de, kanske inte kommer blogga så myce framöver. vi får se. börjar åttan = betyg o sånt. men ni får fortsätta kolla in här så lovar jag att släna in ett inlägg när jag har tid! :D
hare bra! :)

på tisdag börjar ridningen igen!! :) har inte ridit Charlie på hela sommaren :/ <3
// JOSSAN
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0