bläbläblä


hejhej!
tråkonsdag. inga roliga lektioner så allt har vart seeegt. slutade vid 3. snart ska jag gå för har gitarr sen. har typ inge mer att skriva om dagen.
men igår vare oxå vanlig skoldag o sen så red jag :) vi red upp till fårhagen o hoppade teräng :) jag hade Bingo! det gick rätt bra :) fast det går får i den hagen så min ridlärare fick typ skrämma bort dom för dom va supernyfikna på hästarna. haha xD
annars händer inget;)
bloggar mer när jag har lust
kram jossan
det funkar inte att ladda upp bilder så får bli utan idag :( <3
?

Kommentarer
Postat av: Lollo :D

Hoppas du gillade Bingo! :D <3

2011-08-31 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0