Bellmansstafetten o provridning!


Hejhej!
hann aldrig blogga igår. va o sprang bellmansstafetten! :) det va suuuperkul. det är ju som en riktig stafett med stafettpinne o så. man är 5 i varje lag o mitt lag betod av mig, tvillingbror, mamma, pappa o moster :) jag sprang tredje streckan :) sen efter får alla lag en picknick korg så vi hade lite picknick :) myys ;)
sen igårkväll va jag bara hemma chillade o tog det lugnt :)
idag har jag varit och provridit en häst :) kanske ska bli medryttare på den om dom gillade mig :) vet inte om jag sagt det förut men jag o lollo skickade in ett mail till en som sökte 2 medryttare till sina 2 hästar. så då fick vi komma dit. allt värkade jättebra o hästen var supersnäll :) hon hette Elvira. så ikäll ska dom ringa o säga om dom valde oss :) hoppas verkligen på ett ja! :D
annars idag ska jag väll inte göra så mkt. plugga lite glosor kanske.
hoppas ni har en bra söndag!
kram Jossan

Elin <3
verkligen förlåt för att jag bara lägger upp arkivbilder! :/ har inga andra på den här datorn o så måste jag ta nya bilder nån dag när ja hinner!
?

Kommentarer
Postat av: Sara :D

Heej :P

2011-08-28 @ 14:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0