valborg

godmorgon :)
idag ska jag till stallet med lollo som alltid på lördagar :) ska bli kul. sen i eftermiddag ska min familj, mormor o morfar, moster o hennes man åka den där grejen utanpå globen. morfar fick det i present förra året. tar med kameran o fotar lite oxå tror jag :) sen ska alla vi äta på nån resturang eftersom det är valborg idag. kommer nog inte gå till nån sån där eld. annars händer typ inge mer idag. elr asså det händer ju massor med saker haha xD bloggar mer senare om jag har tid

tänk om den går sönder...
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0