tisdagen

hejhej :)
haft en bra dag? det har jag iaf. va hos tandläkaren vid lunch o kollade lite. såg suuuperbra ut sa hon :) sen åkte jag hem o käkade o sen cyklade jag till lollo :) vi cyklade till en grotta o satt där o sackade i solen. skitmysigt :) sen åkte jag hem o bytte om o sen hämtade vi upp lollo o åkte till stallet. jag red inte charlie för han gick inte me :( men jag red bonus :) det va superlänge sen jag red han. vi red på uteridbanan så hästarna va lite buuusiga :) haha det va kul ^^ mamma tog lite bilder. fast hon hade inte me kameran så hon tog med sin mobil. lägger in dom på datorn sen när hon kommer hem, så ni kan se dom  :)
//jossan
?

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv; åh tack så mycket<3<3



Jätte kul att höra<3

Kram

2011-04-19 @ 19:21:25
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0