sitter på en bänk bänk med elli

haha :) det e bara elli som fattar det toliga med rubriken! :) men jag o elli sitter o chattar med folk typ :) imorse va jag tvungen att gå upp innan klockan 6 för jag skulle till ett ställe o kolla mina inlägg till skorna. ska få nya sen. så kom typ 1 timme sent till skolan idag. i eftermiddah ska jag typ bara hem o plugga gal1 mkt! har spanskaprov imorgon. fast jag kan typ allt. ska kanske ut o springa en runda oxå :) so:n börjar nu
ses Jossan
(fick just damp på elli.... jag vill ha en bild som hon inte vill skicka :( dummer! <3 )

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0