sista dagen på lovet!

hejhej! :)
hästshowen eller vad man kallar det va jättebra igår :) supersöta hästar oxå :) o resturangen vi va på efter va jättemysig. med goood mat :)


just nu sitter jag o chattar med elli! :) gullig tjej de ;) 
snart ska jag åka o ta vaccin igen mot fästingar. blää! :( hata sprutor! sen ska jag till mormor o morfar o fika eftersom mormor fyller år idag. har inte så mkt mer att skriva. funderar på att ha en tävling här på bloggen :) skulle det va kul?? KOMMENTERA!
//

?

Kommentarer
Postat av: Elinore

roligt, fotade du något? :) <3

du är gullig ;) <3

kram!

2011-04-25 @ 11:08:40
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0