PÅSKLOV!!! :)

nu är det påsklov! naaaajs :) idag hade jag spanskaprov. det gick rätt bra :) alla 3 prov den här veckan avklarade :) vad ska alla ni göra på lovet?? själv ska jag bara va hemma o chilla o va med kompisar :) kommer kanske inte bli så mkt bloggning under lovet :( nu ska jag käka lite mellis så jag orkar träna sen. ska på spinning :)
bjuder!

just de: min data va f1 cp idag. först blinkade en lampa rött på den o då gick jag till johan o det va bara en knapp som va på off som skulle va på on! det va ju fail. sen när jag ska sätta på den senare under dagen kommer en skylt upp och det står "datorn har ett falskt window. vill du ha det riktiga?" o jag ba okej.. sen så stängde jag bara av datorn o startade den igen. då va allt som vanligt. mysko datorn?!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0