lördag som vanligt typ :)

hejhej :)
förlåt för att jag inte uppdaterade igår.
lite om igår då:
en helt vanlig fredag. ganska nice :) gick i skolan o sen hem o käkade mellis. sen åkte jag o mamma till sickla för att byta ett par av ridbyxorna till en större storlek o så köpte vi nya springskor till mig :) sen åkte jag o mamma till gymmet o tränade lite. har träningsverk idag ;) sen va vi bara hemma o chillade o kolla på tv :D
idag: 
idag är det oxå en ganska vanlig lördag. ska till stallet o kolla när louise rider o klappa om Charlie lite <33 ska plugga massor oxå. har 3 prov nästa vecka som jag säkert sakt. i eftermiddag ska jag gå på spinnig med mamma oxå.
hare bra så bloggar jag när jag har tid igen :)
jossan
?

Kommentarer
Postat av: Ebba

Heej gullis:)hur tror du att det kommer gå på kemi provet för dig ? Jag fattar typ inget :( det kommer inte gå bra :p<3333

2011-04-09 @ 13:03:18
URL: http://ebbavagar.bloggplatsen.se
Postat av: Ebba

Har frågestund på bloggen :)

2011-04-09 @ 15:47:02
URL: http://ebbavagar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0