ingen dator :(

hejhej :)
min dator är inlämnad i skolan eftersom den inte går att ladda. hoppas jag får tillbax den snart!. så kommer bli sämst uppdatering den närmsta veckan tror jag :(
idag så va det första dagen efte rlovet i skolan. var tvungen att gå efter lunch eftersom jag skulle till stan o hämta min nya inlägg till skorna. så rätt nice dag :) e väääldigt trött just nu. o så har jag tråkigt :(
idag så red jag som vanligt :) hade inte charlie eftersom han inte gick me :( hade chili :) det va typ 100 år sen jag hade henne. men vi hoppade lite på uteridbanan :) det va sista gången med min ridlärare :( super tråkigt verkligen :( sörjer :( <3
kommer nog inte blogga imorgon så skriver lite vad som händer: imorgon är en vanlig onsdag. börjar med syslöjd. kommer att bli klar med min t-shirt som jag gjort :) sen har vi so, svenska, matte, kemi o sist klassråd. lång dag. ingen gitarr imorgon men jag o mamma ska gå o träna på gymmet.
nu ska jag försöka hitta på något roligt att göra
//jossan

SOMMAR NU TACK!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0