har just haft kemiprov

lite om igår eftermiddag/kväll:
igår när jag kom hem chillade jag lite o sen bytte jag om o åkte till stallet :) jag fick rida charlie :) <3 vi hoppade en liten bana o det gick huuuur bra som helst! :D jag fick hoppa högre hinder än alla andra :) <3 love u charlie <3 sen så berättade min ridlärare att hon skulle sluta :(((((( asså hon e den bästa som finns! kommer sörja hur länge som helst :( hon o hennes kompis skulle ha några egna hästar i ett stall o lite ridskola så då vill jag börja där, men vet inte om jag får de. :(
efter jag ridit åkte jag hem o åt o pluggade lite. sen åkte jag o mamma till forum för jag skulle köpa ett nytt linne. men det fans inte riktigt ett sånt jag ville ha :/ köpte en t-shirt o en skjorta :)

sitter nu o väntar på att matten ska börja. har just haft kemiprov. gick anska bra :) nu är det bara ett prov kvar innan lovet :)

ikäll ska jag spela gitarr som vanligt o sen ska jag o mamma gå på gymmet :) måste plugga lite spanska oxå
lååångt inlägg blev de :)
HARE GÖTT! //jossan :)

fuul
?

Kommentarer
Postat av: sara

Hahahha du ser jätte konsentrerad ut :D hahahha

:P <3 <3 <3 <3

2011-04-14 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0