GLAD PÅSK!

glad påsk alla! :) hoppas ni tjockar er med massor med goodis :) haha xD har ätit så mkt godis att jag har ont i magen... hihi buusigt :) men idag på dan träffade jag elli o vi åkte till forum o kollade lite. det ända jag köpte a hårsnpddar. skulle inte klara mig en dag utan en hårsnodd ärligt talat! :D haha xD sen drog vi hem till henne o chillade. jag fick lite muffins formar som hade köpt i london o lite godis av henne o hon fick ett påskägg :) sen gick jag hem för att min moster o hennes man, mormor o morfar o farmor kom. vi har typ käkat o spelat spel o haft trevligt ikäll :) hur firade ni påsk?
ja nu ska jag nog spela lite gitarr :)
hare gött kram jossan





bjuder
japp där fick ni bilder från idag :)

?

Kommentarer
Postat av: Elinore

Sv; tack sötis! :) <33

Ska jag fortsätta v-blogga? <3

SÖÖT BIILD! puss <3

2011-04-23 @ 23:21:08
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0