fler...

1. vad heter du? Josefine
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? typ nåt kort, ella elr sofie
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? cecilia
4. vilket stjärntecken är du? lejon 
5. vilken årgång är du? 97:a 
6. vart bor du? hemma
7. bott utomlands? nopp
8. flyttat antal gånger? 1
9. vart skulle du vilja bo? vene 
10. vilken skolklass? 7:an
11. vad vill du bli när du blir äldre? typ ambulanssjukvårdare elr nåt med hästar :) 
UTSEENDE
1. hur lång är du? 1,65 cm typ 
2. hur mycket väger du? det tänker jag inte tala om...
3. hårfärg? blond igentligen men nu typ mörkblond.  
4. ögonfärg? blå
5. mest nöjd med? min längd
6. minst nöjd med? allt typ
7. skostorlek? 39
8. glasögon? nopp
9. har du några piercingar/tatueringar? gills hål i öronen?
FAVORITER
1. filmer? i taket lyser stjärnorna
2. låtar? vene
3. årstider? sommaren!
4. mat/dryck? tacos, hallonsoda eller julmust
5. djur? häst o marsvin
6. färg? rosa o blå
8. tv-program? vene
9. ämne i skolan? musik o idrott typ 
10. sysselsättning? vara med kompisar , va i stallet o va hemma
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? ingen
2. vad använder du just nu för skor? converse
3. favoritfärg på kläder? vet inte
4. favoritmaterial på kläder? tunna
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? vet inte
6. favoritaffärer? bikbok, h&m, gina 
10.
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? ganska litet tycker jag
2. vilken färg på tapeterna? ljusblåa
4. favoritmöbel i rummet? sängen o skrivbordet
5. vad vill du ändra där inne? större rum
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nopp
b) video/dvd? nej
c) dator? på kvällen( den är i skolan på dan)
d) stereo? ja
e) telefon? mobilden ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gräs, väg
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter vid datorn 
9. vem förutom du brukar sova i din säng? inegen 
10. favoritpryl i rummet? vene
BLANDAT
1. vad heter din morfar? åke
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? den är nog tom
b) skolväska just nu? en kofta
c) handväska eller liknande just nu? pengar som jag ska ge mamma
3. vad är du beroende av? mina kompisar o fb  typ
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? andvänder inte de så ofta
8. vad köpte du senast? hårsnpddar
9. har du nåt husdjur? inte nu
10. vad bor du i? Villa
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0