eftermiddagen

hejhej :)
idag på eftermiddagen var jag mamma o pappa o handlade massa olika saker. vi handlade mat, blommor, lite annat bra o ha, soltolar o lite annat :) tog typ 3 timmar :) haha xD sen när vi kom hem satte jag o brorsan upp vår studsmatta :) fast vi hade inget sånt där skydd till så vi måste köpa de :) nu ska jag sluta snacka onödigt!
imorgon ska jag va med sara! det va typ hundra år sen så det ska bli superkul :) <3 vet inte riktigt vad vi ska göra. sen ska hon sova hos mig så det kommer inte bli så mkt bloggning imorgon o på fredag.
//jossan <3

bild från i tisdags :) vetatt det inte ser bra ut!

?

Kommentarer
Postat av: sara

vem är det du rider??

2011-04-22 @ 20:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0