Trååååk

Hejhej!

Känns som om alla inlägg jag gör är ointressanta. Men jag pallar inte bry mig. 
Nu har jag iaf haft profil. Jag har musik för er som inte visste de :) Vi är bara 5 stycken o det e feeeeeeeeeett nice! Jag älskar profil! :P <3 Innna profilen hade vi SO o då kollade vi på nån film. 
Om 20 min har vi engelska. Bläää :( Fasst vi har börjat på att nytt kapittel som handlar om mat. Det faktist lite skoj!
Min kompis sanna kom just på att vi gått i sjuan i exat 4 månader. Det betyder att jag könnt mina klasskompisar i 4 månader. Det är lite coolt :P
Här kommer iaf en bild när vi åkte skridskor i fredags:

jag o elli <33
ps: Bilden är från väldens bästa ebbas blogg. O plz, gå in på hennes blogg o skriv att hon ska ha kvar sin blogg! Annars tar hon bort den <33333  http://pofl.blogg.se/
Pöss o hej kram Jossan <3 :)



?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0